woensdag 17 augustus 2011

Crackle nagellak van de H&M.


Crackle nagellak wie kent het nou niet?
Ik was er al heel lang naar op zoek, ik wou eerst die van Essence maar de kruidvat bij mij in de buurt verkoopt geen essence en bijna nergens bij mij in de buurt verkopen ze het speciale schap (daarin zitten vooral veel nail-art spulletjes) dus kon ik die al niet krijgen.
Toen ik deze vakantie in Spanje was gingen we naar een groot winkelcentrum waar ook de H&M zat dus wij gingen even de H&M in. Mijn zus en ik liepen even naar het cosmeticagedeelte en toen zag ik hem:


De crackle nagellak van de H&M!
Dus ik heb hem meteen mee genomen en gekocht natuurlijk!
Gelukkig maar want we gingen een weekje later weer naar het winkelcentrum en toen was hij uitverkocht!


Natuurlijk heb ik hem ook even voor jullie geswatcht:
 
Hier zie je de crackle nagellak op mijn nagels.
En mijn vingers glimmen op de een of andere manier wat van de flits.


Als onderlaag heb ik gebruikt:
Miss sporty nummer 251, dit merk is te koop bij de etos.

Wat ik zo leuk vind aan crackle nagellak is dat het op iedere vinger anders is het is nooit hetzelfde en dat staat heel erg leuk!

Ik vind deze crackle nagellak zeker een aanrader omdat hij heel erg fijn te gebruiken is en hij te koop is voor maar 2.95. Dus als je bij de H&M bent en je ziet deze crackle nagellak dan zou ik hem maar kopen :)

Q: Heb jij ook de crackle nagellak van de H&M of van een ander merk en wat vind je daarvan?