zondag 28 augustus 2011

Personal: Ik was bij Hans Klok in carré.

Donderdag 25 augustus (De verjaardag van mijn zus.) ben ik naar Hans Klok in carré geweest, het was echt super leuk, ook zaten we op goeie plekken, we zaten op balkon links stoel 55, 57, 59 en 61. :) Dat is niet recht voor het podium maar een klein beetje opzij.
Ik ben al vaak naar optredens van Hans Klok geweest en heb dus al veel trucks gezien maar toch snap ik nog steeds niet hoe hij dat toch doet! Het gaat zo snel en zo goed echt raar.
De hele show was echt verbazingswekkend!





Ook was die avond Carice van Houten er (zelf hebben we haar niet gezien maar ze had het getwitterd), daarom stond er waarschijnlijk ook paparazzi voor de deur, het waren er niet veel maar twee mannen maarja wel grappig natuurlijk! Daarom heb ik daar even een foto van gemaakt!:
















De zaal van carré is zo mooi, kijk vooral naar het podium!:
Dit was voordat het was begonnen, hier zie je al hoe mooi het podium is en waar wij ongeveer zaten!
Het zat aardig vol zoals je ziet :)

Het was een zeer geslaagde avond en ik zou het zeker over doen! 

 Q: Ben jij ook naar Hans Klok in carré geweest, of naar een ander optreden van Hans Klok? Wat vond je er dan van en zo niet wat heeft je er van weerhouden om niet te gaan.