zaterdag 27 augustus 2011

Update over mijn blog/ Gastblogger gezocht!

Zoals je wel hebt gemerkt heb ik de lalatste tijd iets minder gepost want ik heb het gewoon wat druk enz.
Binnenkort moet ik ook weer naar school, volgens mij 5 September.
Ik ga dan naar 4 Havo.
Dan moet ik heel erg mijn best gaan doen want meestal deed ik niet zoveel en dan moest ik op het einde wat meer doen, daarom ga ik nu gewoon vanaf het begin meteen goed mijn best doen. Dat neemt natuurlijk veel tijd in beslag, daarom denk ik erover om te proberen minimaal 4 berichten per week te plaatsen in plaats van elke dag, maar als het lukt wil ik natuurlijk elke dag iets plaatsen maar mijn school gaat wel voor!
Het lijkt me wel leuk om een gastblogger te nemen want dan kan die 1 dag van de week het overnemen, mischien gaat mijn beste vriendin dat wel doen, maar jullie mogen ook meedoen om het te worden,  heb je interesse mag je mailen naar makeupandmoree@hotmail.nl.
Zet in dat mailtje:
 -  Waarom jij gastblogger wil worden op mijn blog.
 -  Waar je over wil gaan bloggen.
 - Een voorbeeld artikel. ( gewoon een klein stukje schrijven waar jij het over wil hebben zodat ik kan lezen hoe je schrijft enz :)! )
Ik zou het super leuk vinden als je mee doet om gastblogger te worden!

Loves Manouk.