donderdag 25 augustus 2011

Review, Etos eigen merk palette.

Waarschijnlijk heb je dit palette wel zien liggen in de etos.
Hij is al een tijdje te koop, ik heb hem ook al een tijdje thuis liggen.
Ik vind het uiterlijk van het palette leuk, hij ziet er zo uit:

In het echt valt het Etos logo niet zo op.

Ook de binnenkant vind ik er super leuk uit zien:

Het zijn 18 kleuren en er zitten 2 oogschaduw applicators bij.

De kleuren van dichtbij:


Natuurlijk heb ik ze ook even voor jullie geswatcht:

De bovenste rij.
Grijs - Licht Grijs - Bruin - Licht Bruin - Donker Bruin - Wit.
 
De middelste rij.
Oranje - Geel - Licht Roze - Donker Roze - Paars - Licht Paars.

De onderste rij.
Donker Blauw - Blauw - Licht Blauw - Blauw Groen - Groen - Licht Groen.

Zoals je ziet zijn de kleurtjes best goed gepigmenteerd!
Hij kost 10.- maar ik heb hem voor 5.- gekocht maar hij is het geld zeker waard!
Ik vind het zeker een aanrader dus als je bij de etos bent en je ziet hem moet je er maar even over
nadenken :)
Volgens mij is het ook een Limited edition dus wil je hem nog hebben dan moet je er snel bij zijn!
(Ik weet niet zeker of het een Limited edition is.)

Q: Heb jij dit palette van etos ook, wat vind je er van? Of ga je hem nog halen? Of ben je er zeker van dat je hem niet gaat halen? Waarom wel of niet dan?