maandag 22 augustus 2011

Personal: Mijn konijnen.

Zoals sommige van jullie wel weten heb ik 2 konijnen en op dit moment ook 6 jonge konijntjes.
Daarom leek het me leuk om wat foto's te laten zien van mijn konijnen :)!

Dit is het vrouwtjes konijn, ze heet Nijntje.


Dit is het mannetjes konijn, hij heet Kootje.

Ze zijn allebei getatoeërd en zijn dus echte ras konijnen.
Het konijnenras is Hollander.


Dit zijn de baby konijntjes op de dag dat ze geboren waren.
Het waren er toen nog 8 maar er zijn 2 overleden, maar dat is normaal.


Dit zijn 4 van de kleintjes en daar achter is Nijntje.
Deze foto is ongeveer een weekje oud.

Dit zijn alle 6 de kleine konijntjes.
Ze hebben geen naam omdat ik ze weg geef en omdat ze heel erg op elkaar lijken en je ze gewoon niet uit elkaar kunt houden!


De laatste foto heb ik net gemaakt.
Dit hok met buitenren heb ik van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag en hij kwam gisteren binnen. Alle 6 de baby konijntjes kunnen nu lekker springen, rennen en gras eten zonder dat ik ze kwijt raak in de tuin!