donderdag 18 augustus 2011

Max factor: False Lash Effect Mascara.

Het is al een wat oudere mascara maar het is op dit moment echt mijn favoriete mascara!
Hij doet echt wat hij belooft: Full Lashes, Natural look. Oke natuurlijk krijg je nooit echt dat het lijkt op nepwimpers want dat is gewoon heel anders maar deze mascara maakt je wimpers echt langer en dat zonder klontjes.
Ook de verpaking vind ik wel leuk simpel maar leuk:

Dit is de normale editie.
Op dit moment gebruik ik de roze variant die een tijdje geleden te koop was en nu mischien nog wel in de uitverkoop (Ja hij is nog te koop!):

Deze kleur maakt de verpakking nog net iets leuker!

Het kwastje:

Ik vind het een super fijn kwastje het laat geen klontjes achter zoals ik al zei en je wimpers gaan er ook niet van aan elkaar plakken wat bij veel mascara's wel het geval is.

De mascara kost €16.95

Q: Heb jij ook ervaring met deze mascara, wat vind je er van? Zo nee, wat heeft je er van weerhouden om deze mascara te kopen?