vrijdag 19 augustus 2011

Essence nieuwe producten.

Binnenkort komt essence met een vernieuwde collectie, er komen een hele boel nieuwe producten in de plaats van de producten die de laatste tijd me 50% korting te koop waren.
hier zie je een foto wat er allemaal komt:
 
Er komen zoals je ziet veel verschillende producten van kwasten tot mascara en van nagellak tot oogschaduw.
De informatie is te vinden op de site van Essence.
Hier nog een foto met de producten van dichtbij zodat je ze beter kunt zien:

Zelf ben ik erg benieuwd naar de mascara met 2in1 en de blauwe crackle nagellak maar aangezien die alleen in het speciale schap te koop is en die bij mij in de buurt nergens is word het moeilijk om die te bemachtigen maar ik ga het natuurlijk wel proberen! De rest van de collectie vind ik er ook super leuk uit zien!

Q: Zijn er producten die jullie nu al op jullie wishlist zetten?