woensdag 17 augustus 2011

Nail art met KONAD stamping set.





Ik heb met de KONAD stamping set een leuke nail art gemaakt die ik graag met jullie wou delen! :)
Hier zie je hoe mijn nagels zijn geworden, hoe ik het heb gedaan en wat ik heb gebruikt;


 
Als eerst heb ik Catrice 280 London's Weather Forecast gebruikt.
Een moor grijs kleurtje die op je nagels ook een beetje donkerblauw lijkt!

Hier zie je het KONAD stamping setje dat ik heb gebruikt.



Dit zijn de producten die er in het setje zitten;
 ♥ Een roze houdertje voor het plaatje,
 ♥ Een plaatje met figuurtjes erop,
 ♥ Een schrapertje om het overtollige nagellak weg te halen,
 ♥ Een stempeltje om het figuurtje op je nagels te zetten (Onder het schrapertje),
 ♥ Een zwarte nagellak,
 ♥ Een witte nagellak,
 ♥ Een topcoat.


Dit is het plaatje met de figuurtjes, hier zie je ook meteen welk figuurtje ik heb gebruikt.
Een bloemetje/roosje met twee kronkelende lijntjes aan de onder en bovenkant!


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt voor deze nail art;
 ♥ Catrice 280 London's Weather Forecast,
 ♥ Een roze houdertje voor het plaatje,
 ♥ Een plaatje met figuurtjes erop,
 ♥ Een schrapertje om het overtollige nagellak weg te halen,
 ♥ Een stempeltje om het figuurtje op je nagels te zetten,
 ♥ Een witte nagellak,
 ♥ Een topcoat.


En dit is het resultaat!

Q:  ♥ Wat vinden jullie van deze nail art?